maanantai 24. huhtikuuta 2017

Rautalangastako pitää vääntää?



Taas oli sellainen tapaus että ei tiedä pitäiskö nauraa vai itkeä?

Tapaus numero yksi:

Olin tilannut korvakorua malli XX. Kiinalainen toimittaja vastasi että hän ei tiedä mikä on malli XX, voinko lähettää kuvan. Vastasin että en voi lähettää kuvaa kun se on myyty aivan loppuun eikä sitä ehditty koskaan kuvata, mutta mulla on sama malli valkoisilla kivilla, ja siitä lähetin kuvan:



Selvä, eli haluat saman mallin mutta mustana, kysyy toimittaja?
Kyllä, vastaan minä.
Ja odotin tällaista tuotetta (juu, löysin yhden parin vanhasta mallilaukusta):



MUTTA, mitä minä sain?
Juu, tällaisia:

Siis VALKOISILLA kivillä, ja mustaan hopeaan istutettu...

Toinen tapaus tänään:
Laitoin thaimaalaiselle toimittajalle viestiä kun paketti olisi pitänyt lähteä jo viime viikolla, että onko sulla lähettää FedExin seurantanumeroa että voin katsoa missä paketti luuraa... Kysyin siis englanniksi että Onko sinulla FedEx-numeroa?
Vastaus tuli hetken päästä: Joo, kyllä on!!!

Siis MITÄ??
Anna mun kaiken kestää!!!!








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti