torstai 31. maaliskuuta 2016

Luottamus näppituntumaan

Taas olen tilanteessa jolloin luotan näppituntumaan. Uskon siihen että rannekorujen suosio on nousussa.

Jollet ole korumyyjä, taidat miettiä että: Aha, oliko rannekorujen suosio muka hävinnyt jossain vaiheessa?

No kyllä oli. Silloin kuin nomination- ja muitten palaranteiden suosio jysähti Suomeen, kaikkien muitten rannekorujen myynti laski kun lehmän häntä. Ei myyty juuri mitään muita rannekoruja. Ei hopeaa, ei kultaa, ei mitään.

Mutta olisko nyt taas rannekorujen vuosi tulossa? Mulla on sellainen fiilis.

                                         


Nappaan aina välillä kuvia netistä, sellaisia "idea-kuvia", kivoista koruista, ideoista, yhdistelmistä, asetteluista jne. Inspiraatiokuvia. Viimeisten kuukausien aikana melkein kaikki mun inspiskuvat koskevat rannekoruja. Joten luotan siihen että mun näppituntuma on oikea, ja olen tilannut meille ison kasan erilaisia rannekoruja.

Tänään kuvattiin vähän omia "inspiskuvia". Tytär tuli Australiasta kotiin ihanan ruskettuneena, joten käytettiin käsiä ja ranteita hyväksi ja kuvattiin rannekoruja!

Tässä eka kuva, jossa on muuten aika fiksu teksti korun lukossa.

                                        

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti