maanantai 30. toukokuuta 2016

Lähtikö lapasesta?

Viime viikolla meille saapui minun kauan odottamani lähetys, joka sisälsi teräskoruja, muunmuassa ranneketjuja, korvarenkaita, kaulaketjuja ym. Paketissa oli sentyyppisiä rannekoruja mitä itse oon kuolannut jo viime kesästä asti, ja sain niitä tilattua maaliskuun messuilla Hong Kongissa, joten paketti oli kovin odotettu.

Kun lähetys saapui ja aloitin sen purkamisen olin kyllä ihan innoissani, mutta verstaan tytöt katsoi mua huuli pyöreänä, ja kysyi:
 - lähtikö toi sun rannekoru-vimma vähän lapasesta siellä messuilla?

Ostoskärryllinen ihanuuksia...


Öööööh...saattaa olla... että lähti vähän lapasesta...mutta kun ne oli niin ihania...niin monta niin ihanaa... Joten tästä syntyi mun uusi slogani:

I COULDN'T CHOOSE SO I TOOK THEM ALL!

En osannut valita joten otin ne kaikki!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti